Jacaranda [Low-Priced Reissue]
Klaus Ignatzek Group
Points You Earn | 3% (36p) |
---|---|
Release Date | September 16, 2020 |
Availability | Backorder:Usually ships in 2-4 weeks |
Product Details
Catalog No. | CDSOL-46752 |
---|---|
JAN/ISBN | 4526180535461 |
Product Type | CD |
Number of Discs | 1 |
Running Time | 57minutes |
---|
Description
Translate Description
Description in Japanese
ジャカランダ [完全限定生産] / クラウス・イグナチェク・グループ
Related Offer & Feature
Tracklisting
1 |
SOFTLY AS IN THE MORNING SUNRISE / KLAUS IGNATZEK GROUP
朝日のようにさわやかに / クラウス・イグナツェク・グループ
|
2 |
DAY FOR NIGHT / KLAUS IGNATZEK GROUP
デイ・フォー・ナイト / クラウス・イグナツェク・グループ
|
3 |
EU E A BRISA / KLAUS IGNATZEK GROUP
私とそよ風 / クラウス・イグナツェク・グループ
|
4 |
BLUES FOR LEE M. / KLAUS IGNATZEK GROUP
ブルース・フォー・リー・M / クラウス・イグナツェク・グループ
|
5 |
JACARANDA / KLAUS IGNATZEK GROUP
ジャカランダ / クラウス・イグナツェク・グループ
|
6 |
THERE IS NO GREATER LOVE / KLAUS IGNATZEK GROUP
ゼア・イズ・ノー・グレイター・ラヴ / クラウス・イグナツェク・グループ
|
7 |
LET'S TAKE A BREAK / KLAUS IGNATZEK GROUP
レッツ・トーク・ア・ブレイク / クラウス・イグナツェク・グループ
|
8 |
WE (TO KRISTEN AND I) / KLAUS IGNATZEK GROUP
ウィー(トゥ・クリステン・アンド・アイ) / クラウス・イグナツェク・グループ
|
9 |
MONSTER MOOD / KLAUS IGNATZEK GROUP
モンスター・ムード / クラウス・イグナツェク・グループ
|
Customer Reviews
Find out what other customers have to say about this item. Please also write your own review.
This item is no longer available at our website, but it may still be available at other online shops within Japan. If you find one in Proxy Shopping Search results, go to the product page and click on "Get a Quote" button. We will then be glad to obtain it for you (Service Details).
Mercari is one of the largest community-powered online marketplaces in Japan. With our proxy service, you can find and purchase a wide range of items at various prices. *Items are pre-owned & sold by individuals. Even if they are described as new, some may have slight damages. Learn more at Mercari Purchasing Guide
Attention: Proxy Shopping service is provided by CDJapan and order will be place on your behalf by CDJapan, with additional handling fees. For more information, please see Service Details.