Loading... loading....
Cheaper price than regular books. Find here reasons to use CDJapan eBooks!

Brand Wo Kakaku Kyoso Kara Mamoru 4 Tsu No Step

ブランドを価格競争から守る4つのステップ - アイェレット・イズラエリ/著 ユージーン・F・ゼレク・Jr./著

Brand Wo Kakaku Kyoso Kara Mamoru 4 Tsu No Step
eBooks Edition
SampleSample
If you want to read eBooks on PC, click here.
Viewer Type viewer_image Neowing eBook Reader
Price 550 yen
Points You Earn 5 points (1%)
Compatible Devices
Release Date Jul 07, 2021(JST)

Description in Japanese

オンライン取引は最安値をめぐる過度の競争によって、ブランドエクイティを損ない、ブランド保有企業のみならず、顧客や正規販売業者にとって不利益につながることが多い。これを防ぐには、ブランド保有企業が適切な価格についての方針を打ち出し、自社の商品を不正な割引価格で宣伝あるいは販売するのを禁じることだ。価格協定が独占禁止法によって規制される一方、米国やカナダでは合意あるいは「単独の方針」によって、価格設定を合法的に実施することができる。特に、ブランド保有企業が独自に価格を決定する単独の方針は有効であり、適切に実施できれば、強力な武器となる。

*『DIAMONDハーバード・ビジネス・レビュー(2020年11月号)』に掲載された記事を電子書籍化したものです。

Translate Description

*As it is a machine translation, the result may not provide an accurate description. Please use it only as a reference. *Not available within the China mainland region.

Series

See more published by

More published by Daiyamondosha

Browse similar eBooks