Loading... loading....
Cheaper price than regular books. Find here reasons to use CDJapan eBooks!

Denwa Otai No Kihon Skill

電話応対の基本スキル - 山元聡子/著 ブレインワークス/著

Denwa Otai No Kihon Skill
eBooks Edition
SampleSample
If you want to read eBooks on PC, click here.
Viewer Type viewer_image Neowing eBook Reader
Price 550 yen
Points You Earn 5 points (1%)
Compatible Devices
Pages
    131
Release Date Jul 02, 2021(JST)

Description in Japanese

※この商品はタブレットなど大きいディスプレイを備えた端末で読むことに適しています。また、文字だけを拡大することや、文字列のハイライト、検索、辞書の参照、引用などの機能が使用できません。

あなたは、たかが電話だとあなどっていませんか?
電話応対は当然ながら相手の顔がみえないため、あなたの対応そのものが会社のイメージを判断してしまうのです。たかが電話では済まされません。電話応対は仕事の基本です。
本書は、新入社員をはじめとしたビジネスパーソンのための電話応対の実務書。例えば、「社長あての電話を取り次いだら売り込みだった」「お客様から社員の携帯電話の番号を教えてといわれたら」......さて、あなたはどうしますか?

心構えから、実践編、そして、好感度を挙げるコツなどわかりやすくまとめました。ビジネスの現場で役立つ情報が満載です!!

Translate Description

*As it is a machine translation, the result may not provide an accurate description. Please use it only as a reference. *Not available within the China mainland region.

Also by BRAIN WORKS

More published by Canary Communication Zu

Browse similar eBooks