Loading... loading....
Cheaper price than regular books. Find here reasons to use CDJapan eBooks!

Maketa Ha Shakai No Kadai Wo Kaiketsu Shi Brand Mo Seicho Saseru

マーケターは社会の課題を解決しブランドも成長させる - ミリアム・シディベ/著

Maketa Ha Shakai No Kadai Wo Kaiketsu Shi Brand Mo Seicho Saseru
eBooks Edition
SampleSample
If you want to read eBooks on PC, click here.
Viewer Type viewer_image Neowing eBook Reader
Price 550 yen
Points You Earn 5 points (1%)
Compatible Devices
Release Date May 05, 2021(JST)

Description in Japanese

暴力から感染症、ダイエットに至るまで、世界にはさまざまな健康上の課題がある。地球規模の健康改善に企業が果たす役割を研究した筆者は、ユニリーバでライフブイ石鹸というブランドのビジネスモデルに公衆衛生目標を組み込み、10億人に手洗いのメッセージを届け、ブランドの成長にも貢献した。本書では、こうした経験から、パーパスをビジネスに結び付け、社会的インパクトを高めるのに役立つフレームワークを紹介する。筆者によれば、どんなブランドであっても、社会的使命とビジネスは両立しうるということだ。

*『DIAMONDハーバード・ビジネス・レビュー(2020年10月号)』に掲載された記事を電子書籍化したものです。

Translate Description

*As it is a machine translation, the result may not provide an accurate description. Please use it only as a reference. *Not available within the China mainland region.

Series

See more published by

More published by Daiyamondosha

Browse similar eBooks