Loading... loading....
Cheaper price than regular books. Find here reasons to use CDJapan eBooks!

Shohi Sha No Shinri Wo Saguru Ningen No Ninchi Kara Kangaeru Marketing

消費者の心理をさぐる 人間の認知から考えるマーケティング - 日本心理学会/監修 米田英嗣/編 和田裕一/編

Shohi Sha No Shinri Wo Saguru Ningen No Ninchi Kara Kangaeru Marketing
eBooks Edition
SampleSample
If you want to read eBooks on PC, click here.
Viewer Type viewer_image Neowing eBook Reader
Price 2090 yen
Points You Earn 20 points (1%)
Compatible Devices
Pages
    182
Release Date Dec 11, 2020(JST)

Description in Japanese

本書は日本心理学会の公開シンポジウムで、満員となった回の内容を一冊にまとめたもの。消費者の心をくすぐる陳列棚のレイアウト、広告のコピー文、サウンドロゴ、TVコマーシャルやバナー広告、「観たい」と思わせる映画の作り方などを、心理学を駆使したさまざまなマーケティングの見地より解説。企業の広告に携わる人はもちろん、心理学に興味のある人も必見の、購買行動の心理メカニズム読本。

Translate Description

*As it is a machine translation, the result may not provide an accurate description. Please use it only as a reference. *Not available within the China mainland region.

More published by Makoto Shinsho Bo

Browse similar eBooks