Loading... loading....
Service Termination Notice

After Corona No Marketing Senryaku Saijuyo Point 40

アフターコロナのマーケティング戦略 最重要ポイント40 - 足立光/著 西口一希/著

After Corona No Marketing Senryaku Saijuyo Point 40
eBooks Edition
Viewer Type viewer_image Neowing eBook Reader
Price 1485 yen
Points You Earn 14 points (1%)
Compatible Devices
Pages
    248
Release Date Dec 09, 2020(JST)

Description in Japanese

「追うべきは、時代の変化ではない。顧客の変化である」
P&G ヘンケル ワールド マクドナルド ファミリーマートなど「V字回復請負人」足立光と、P&G ロート製薬 ロクシタン スマートニュースなど手がけたブランドを次々№1に導く西口一希、日本最強のマーケター2人が語る、これからのマーケティング戦略

Translate Description

*As it is a machine translation, the result may not provide an accurate description. Please use it only as a reference. *Not available within the China mainland region.

Also by ADACHI HIKARI

More published by Daiyamondosha

Browse similar eBooks