Loading... loading....
Cheaper price than regular books. Find here reasons to use CDJapan eBooks!

T Mobile Ha Kokyaku Taio No Gemba Wo Chishiki Rodo Ni Kaeta

Tモバイルは顧客対応の現場を知識労働に変えた - マシュー・ディクソン/著

T Mobile Ha Kokyaku Taio No Gemba Wo Chishiki Rodo Ni Kaeta
eBooks Edition
If you want to read eBooks on PC, click here.
Viewer Type viewer_image Neowing eBook Reader
Price 550 yen
Points You Earn 5 points (1%)
Compatible Devices
Release Date Dec 26, 2019(JST)

Description in Japanese

コールセンターの多くは、ヘッドセットをつけたオペレーターが並び、相次ぐ電話にマニュアル通り対応しながら、「処理時間」を最小限にしようとしている。この業務は、知識労働と見なされることは少なく、他の職種に比べ、離職率も高く、待遇もよいとはいえない。長年変革が見られなかったこの業務だが、近年、コールセンターに寄せられる問い合わせは複雑になり、オペレーターのストレスも高まっていた。そのような状況を受けて、カスタマーサービスの変革に着手したのが、Tモバイルである。本書では、同社がどのように変革を成し遂げ、それが組織にどのような効果をもたらしたのか論じていく。

*『DIAMONDハーバード・ビジネス・レビュー(2019年6月号)』に掲載された記事を電子書籍化したものです。

Translate Description

*As it is a machine translation, the result may not provide an accurate description. Please use it only as a reference. *Not available within the China mainland region.

Series

See more published by

Browse similar eBooks